کرمان رصد

آخرين مطالب

زمان واریز حقوق مهرماه فرهنگیان | اعلام تاریخ واریز حقوق مهرماه معلمان و فرهنگیان /سربازی بلای جان کدام گروه از فرهنگیان شد اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، حقوق فرهنگیان در چه تاریخی قرار است واریز شود؟ مهم ترین سوالی که ذهن معلمان و فرهنگی را به خودش اختصاص داده است همین موضوع میباشد. حقوق فرهنگیان تا به امروز توانسته است خیلی از مردم را درگیر موضوع به این مهمی کند. دستمزد بگیران در انتظار واریز حقوق فرهنگیان هستند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
زمان واریز حقوق مهرماه 1403 معلمان و فرهنگیان زمان واریز حقوق مهرماه 1403 معلمان و فرهنگیان اعلام شد.
از عصر فردا (دوشنبه) حقوق مهرماه 1403 معلمان و فرهنگیان، واریز می‌شود.
زمان واریز حقوق مهرماه 1403 معلمان و فرهنگیان اعلام شد.
زمان واریز حقوق مهرماه 1403 معلمان و فرهنگیان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش حقوق مهرماه کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر دوشنبه سی‌ام مهر به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.
گفتنی است، واریز حقوق‌ها تا پایان شب ادامه دارد./عصر ایران

کرمان رصد

سربازی بلای جان این گروه از فرهنگیان شد طبق قانون متعهدین خدمت، دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان از خدمت سربازی معاف هستند، به شرطی که دوره سه‌ماهه رزم مقدماتی را سپری کنند. این موضوع به عنوان یک مزیت تشویقی برای جذب دانشجویان به این دانشگاه در نظر گرفته شده است.
جمعی از دانشجومعلمان ورودی سال‌های 91 و 92 درباره عدم صدور کارت معافیت خود گفتند: طبق قانون متعهدین خدمت، تمامی افرادی که وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، باید دو برابر زمان تحصیل خود در منطقه‌ای که آموزش و پرورش تعیین می‌کند، تدریس کنند. این مدت برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی معادل 8 سال خدمت است.
به گفته آن‌ها، کارت پایان خدمت پس از پایان دوران تعهد خدمت به افراد تعلق می‌گیرد. از آنجا که به دانشجویان ورودی سال‌های 91 و 92 اعلام نشده بود که باید دوره رزم مقدماتی را بگذرانند، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام وظیفه عمومی در سال 1398 منعقد شد که به موجب آن، این گروه بدون گذراندن دوره رزم مقدماتی، کارت پایان خدمت دریافت کنند.
همچنین در بخشنامه‌ای که 31 فروردین 1398 ابلاغ شد، آمده است: به تمام متعهدین خدمت که تعهد خود را بعد از 22 آبان سال 1390 شروع کرده و جزو دانشجویان ورودی به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی سال 1392 و قبل از آن هستند و دوره آموزش نظامی را طی نکرده‌اند، با اخذ تعهد به عنوان بدهکار آموزش، بعد از طی دوره تعهد اولیه، کارت معافیت تعلق می‌گیرد.
به گفته مصطفی پردلی؛ دبیرکل انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مسئول شبکه معلمان ایران (شما)، اکنون دانشجویان ورودی سال‌های 91 و 92 در انتظار صدور کارت پایان خدمت خود هستند. وزارت آموزش و پرورش باید جلسه‌ای مجدد با سازمان نظام وظیفه برگزار کند تا موضوع به‌طور کامل جمع‌بندی و کارت پایان خدمت صادر شود. عدم دریافت کارت پایان خدمت موجب بروز مشکلاتی از جمله در خروج از کشور و دریافت وام فرزندآوری شده است. همچنین بخوانید: نگاهی به ماهیت حقوقی ترمیم پرده بکارت در حقوق ایران
انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان نیز در نامه‌ای به علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزش و پرورش، خواستار پیگیری این موضوع شده است. وزیر آموزش و پرورش نیز در رونوشتی به عادل خالقی ثمرین، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری، خواستار پیگیری و حل این مسئله شده است. در حال حاضر، تعیین‌تکلیف این موضوع به پیگیری‌های مرکز امور اداری بستگی دارد./گسترش نیوز همچنین بخوانید: ثبت نام ثنا/مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه ثنا+ آموزش ویدئویی
ورود دادستانی کرمان به مشکل ٣٩ ساله زمین‌های تعاونی فرهنگیان دادگستری کرمان خبر داد که دادستانی مرکز استان به منظور رفع مشکلات و تعیین تکلیف اراضی فرهنگیان واقع در کوهپایه(از توابع شهرستان کرمان) که 39 سال بلاتکلیف مانده بودند، ورود کرد.
مهدی بخشی، دادگستری کرمان در نشستی با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، معاون حقوق عامه دادستانی و سایر مسئولان استان در زمینه رفع معضل اراضی فرهنگیان کرمان اظهار کرد: از سال ١٣64 زمین‌هایی در کوهپایه شهرستان کرمان به تعدادی از فرهنگیان واگذار و با مشکلاتی مواجه شد که دست برخی از فرهنگیان را خالی گذاشت و در عمل زمین‌هایشان بلاتکلیف ماند.
وی با اشاره به اینکه اراضی فرهنگیان در کوهپایه قبلا از سوی مدیریت امور اراضی به شرکت تعاونی فرهنگیان در قالب طرح کشاورزی واگذار شده بود اظهار داشت: اینک سند مالکیت زمین‌های مذکور به واسطه انقضای قرارداد اجاره توسط هیات نظارت جهادکشاورزی فسخ و با توجه به تغییر و تحولات به نام بنیاد مسکن جمهوری اسلامی صادر شده است.
وی ادامه داد: عطا احمدی (خیر مدرسه‌ساز) پس از خرید اراضی، بخشی از این اراضی را در قبال پاداش پایان خدمت به بازنشستگان آموزش و پرورش واگذار کرده بوده است. همچنین بخوانید: قسامه چیست؟/شرایط اقسامه و قوانین مربوط به آن
مدعی العموم در استان کرمان ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات فرهنگیان به عنوان قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد بنیاد مسکن و اداره کل شهرسازی کرمان نسبت به واگذاری این اراضی با قیمت عادله به افرادی که از سوی آموزش و پرورش و خیر مدرسه‌ساز عطا احمدی معرفی می‌شوند، اقدام کند.
وی افزود: همچنین در خصوص مابقی اراضی مربوط به شرکت تعاونی فرهنگیان که حکم به فسخ قرارداد اجاره صادر و اینک سند به نام بنیاد مسکن است مقرر شد کارگروهی با محوریت بنیاد مسکن کرمان تشکیل و نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.
این مسئول عالی قضایی استان کرمان تصریح کرد: سعی داریم فرهنگیانی که چندین سال پای این زمین‌ها ایستاده‌ و تعدادی از آنان فوت کرده‌اند و خیلی‌ها به سنین پیری رسیدند، این زمین را برای فرزندان یا نوه‌هایشان می‌خواهند، به حق واقعی خود برسند.
منطقه کوهپایه در شهرستان کرمان از مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی به شمار می رود که در حدود 30 کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد/آخرین خبر
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
# اخبار حقوقی

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/663607/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناامیدی بازنشستگان نیروهای مسلح از تحقق وعده‌های متناسب‌ سازی حقوق

فوری/ پرسپولیس، میزبان الغرافه قطر در کشور ثالث

این تیم لیگ برتری به دنبال جذب جواد نکونام

مرحله آخر رقابت

20 سال پیش این روزها؛ وقتی خاتمی ناگهان از «استعفا» گفت

ادعای رشوه‌ خواری بیرانوند/ کمیته انضباطی حکم سنگینی صادر کرد

فال حافظ امروز دوشنبه 30 مهر ماه 1403 برای متولدین تمام ماه ها

پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند به کجا رسید؟

ماجرای حمله تاریخی به محل سکونت نخست وزیر اسرائیل

قانون حجاب و عفاف از دیروز تا امروز

تعلیقِ ابدی؟

کنشگری دیپلماتیک ایران در ارتباط با مصر سازنده اما دیر‌هنگام بود

جزییات پرداخت مستمری بازنشستگان بر پایه احکام جدید

www.cspf.ir فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

طرح “کرامت” بانک رفاه کارگران تمدید شد

قیمت همستر کامبت | همه چیز درباره آغاز فصل دوم همستر کامبت

طراحی و ساخت سامانه کنترل تردد هوشمند

پهپادی که قابلیت حرکت در زیر آب را هم دارا می‌باشد!

معجزه علم فیزیک؛ پارادوکس چرخ!

فعالیت 1300 دبیر آمادگی دفاعی در کرمان

سرمربی ملوان بندرانزلی محروم شد

عضو اتاق بازرگانی کرمان: خودروسازان برند پسته و خرما ایران را در جهان بدنام می‌کنند

قاچاق سوخت در جنوب کرمان 4 قربانی گرفت

زمان واریز حقوق مهرماه فرهنگیان | اعلام تاریخ واریز حقوق مهرماه معلمان و فرهنگیان /سربازی بلای جان کدام گروه از فرهنگیان شد

درخواست روزنامه‌نگاران و هنرمندان برای توقف اجرای حکم دو روزنامه‌نگار

درخواست معصومه ابتکار برای توقف حکم دو روزنامه نگار

نکونام، دقیقی یا ربیعی؛ کدامیک به نیمکت مس رفسنجان می‌رسند؟

معصومه ابتکار: امیدوارم اجرای حکم دو روزنامه‌نگار متوقف شود

هنرمندی زنان ایرانی در جشنواره نان استان کرمان+ تصاویر

اتمام عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا تا پایان سال 1403

شهداب یزد روی نوار ناکامی/ پیکان ترمز طبیعت را کشید – رسانه7 | اخبار ورزشی

خلاصه والیبال فولاد سیرجان 3 – چادرملو اردکان 1

عکس/دکوراسیون شیک خانه محمدرضا گلزار در دبی

حقوق مردم در طراحی آزادراه قزوین – رشت نادیده گرفته شده است

مدیرکل بازرسی استان کرمان: بی تفاوتی اتاق اصناف به تکالیف قانونی پذیرفتنی نیست

ضرورت راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در شرق استان کرمان

قیمت دندان کشیده چند؟

علی خطیر: سعید دقیقی در نساجی!؟ دروغ است؛ وقتی ساکت الهامی را داریم، چرا باید دنبال سرمربی باشیم؟

عکس پربازدید از دکوراسیون شیک خانه محمدرضا گلزار در دبی + عکس

لیگ برتر والیبال|صدرنشین مغلوب پیکان شد/ بُرد پاس زیر باران!

برد بزرگ سپهرصدرا در مشهد

4 نفر در آتش قاچاق سوخت در کرمان سوختند

دادستانی تهران علیه محمود فکری اعلام جرم کرد | سرمربی مس شهربابک همچنان در تمرینات حاضر است

رحیم سرهنگی از ساخت 58 کلاس درس از ابتدای سال 1402 تاکنون در کیش خبر داد

حصر تمام نشده است

رویکردهای آخرالزمانی؛ انتقاد «عبدی» از سخنان میرباقری

روایت انسان فلسطینی؛ گفت وگو با مترجم رمانی که «سنوار» نوشته است

دور منطقه در 14 روز

روسیه پشت ایران را خالی می‌کند؟

مجادله مکرون و نتانیاهو بر سر تاریخ اسرائیل